неделя, 29 май 2016 г.

"Част от мен" - ФИНАЛА

Любовната история на Елиф и Кахраман доста бързо успя да спечели вниманието на зрителите на БТВ. "Част от мен" несъмнено е един от най-успешните турски сериали излъчвани в България.
Това , което вълнува почитателите на сериала е какъв ще бъде финала на "Част от мен" и по-точно как ще приключи любовната история между Елиф и Кахраман. Вижте какво ще се случи :

След всички злини , които направи Дефне ще отиде вв затвора. Действията й не остават ненаказани. Кахраман намира телефона на баща си и чува записа , който направи в болницата. От там разбира , че Дефне е убила сестрата на Елиф и ,че именно тя  е виновна за състоянието на баща й.
Оказва се  , че Максут и Якуб са братя. Максут също отива в затвора , заради делата  които е извършил.
Сестрата , която се грижеше за Елиф , се омъжва за най-добрият приятел на Кахраман.
Елиф и Кахраман най-накрая се събират. Като Елиф се грижи и за детето на Дефне. Освен това е бременна със второто си дете , така че семейството им се увеличава с още един член.

ВИЖТЕ ОЩЕ :

Любовният живот на Кахраман от сериала " Част от мен"

Ще остане ли Елиф в затвора?!

Научете повече за Елиф от сериала "Част от мен"

Няма коментари:

Публикуване на коментар