понеделник, 23 октомври 2017 г.

Научете повече за Ийт от "Сега и завинаги"

Резултат с изображение за tolgahan sayışman
Резултат с изображение за tolgahan sayışmanТолгахан Сайъшман е роден на 17 декември 1981г. в Истанбул . Освен актьор , Толгахан е и модел. За първи път стъпва на модния подиум през 2003 , за да представи известна марка. Като малък е искал да стане пилот или архитект.  Баща му има и други планове за него, да се занимава с мениджмънт. Толгахан се съобразява с мнението на баща си и се записва „Бизнес администрация” в  частния университет „Доуш”.
Толгахан е имал връзки с Мерве Болуур, Селен Сойдер и Серенай Саръкая. На 14 февруари 2017 г., сключва брак с Алмеда Абази.
Толгахан  знае, че има славата на Дон Жуан, но е категоричен, че когато се влюби, за него не съществува никоя друга, освен жената, която обича.
"Не крия, че красотата е много важна за мен, но не е достатъчна, за да се обвържа с някого. Една жена трябва да ме убеди, че заемам много специално място в нейния живот. Харесвам вниманието - да ме търсят често по телефона, да ми изпращат съобщения. Ако забрави да ми се обади, значи тя няма място в моя. От дете изпитвам силно чувство за собственост към моите близки, приятели", коментира Толгахан.
У нас става най-известен в ролята си в сериала "Сега и завинаги" . 

Няма коментари:

Публикуване на коментар