четвъртък, 10 декември 2015 г.

Анелия на съд заради новата си песен


Преди броени дни в ефира на телевизия "Планета" се завъртя новата песен на Анелия - "Аз съм дяволът". Парчето беше дългоочаквано от феновете на изпълнителката и за седмица събра повече от милион гледания. Коментарите към песента са смесени , някоя поздравяват певицата за поредния силен клип , други негодуват , тъй като намират прилика с песента на Камелия - "Ти ела".
Броени часове след премиерата на "Аз съм дявола" , изпълнителя Dezaro , пусна отворено писмо в медиите , с което обяви претенции към новата песен на Анелия.
Преди две години купих правата за 10 години напред на песента на Zana – „Dodirni mi kolena“, която вече е почти готова, записана е и съвсем скоро ще я пусна. Вчера вечерта видях, че има нова песен на Анелия – „Аз съм дяволът“, пуснах си я и чух, че това е моята песен. Музиката е 1 към 1“, възропта изпълнителят Десислав Зарков, по-известен като Dezaro.Оказа се, че новата песен на чалга дивата е копие на сръбския хит на Zana – “Dobirni mi kolena”, който е от далечната 1982 г.
Младият Десислав Зарков, както е истинското име на Dezaro, е откупил правата на песента на 12 декември 2013 година. Той доказва твърдението си с договор, подписан лично със Zoran D. Zivanovic, който е автор на музиката и аранжимента.„Въпросният договор ми разрешава записването, преработването, издаването и всякакви други дейности по песента “Dobirni mi kolena” на територията на България. Като млад изпълнител, който тепърва доказва себе си, с огромно желание и усилия работих по песента, която е готова и съвсем скоро ще бъде представена с видеоклип в YouTube канала на Master Musik.Не знам кой е автор на „Аз съм дяволът”, тъй като песента беше представена от името на Николай Пашев, а по-късно от Diamond Beat Production. Не обвинявам Анелия за грешката, която е допусала, тъй като може изобщо да не е знаела”, пише в писмото си потърпевшият певец.„Надявам се от фирма „Пайнер” да ми се извинят за причинените пропуснати ползи и да бъда компенсиран. Ако това не бъде сторено, то ще потърся правата си по друг начин”, заплашва със съд Dezaro.


ВИЖТЕ ОЩЕ :

Красиви жени : Бояна Маринова

Красиви жени : Огла Ибрагимова

Няма коментари:

Публикуване на коментар