сряда, 26 август 2015 г.

Интересни статуси за Facebook




За потребителите на социалните мрежи Facebook и Instagram е изключително  важно да получат колкото се може повече ръчички нагоре. По това разбират колко са харесвани от последователите си , та кой не би искал да е харесван. Вижте няколко оригинални статусчета , с които да ги впечатлите.

    Instagram media by thebillionairesclub - That is what we call in #Mexico a very nice .... #VanDutch courtesy of #wcw @amandalinneas_ cc: @vandutchamericas @ricardo.vandutch.americas #FamilyMember @Diegolucainc
    Instagram media by thebillionairesclub - #crasqigirlfriend said thats my @crasqi
    Instagram media by thebillionairesclub - #PML | Exclusives Courtesy of @platinum_carrental
  • Те ме мразят , но в същото време ме следят и водят бележки.
  • Успелите се фокусират върху победата.Губещите сее фокусират върху успелите.
  • Няма нужда да ми прощавате. Аз не съжалявам.
  • Вика ми - "Ти си опасна работа". Аз не съм работа , скъпи. Аз съм удоволствие. 
  • Ако ти се струва , че някой държи да теб , отпусни се,само ти се струва. 
  • Защо винаги , когато спре да ти пука и пожелаеш да си легнеш сам , се намира някой,който иска непременно да се събуди с теб.
  • Все повече се убеждавам , че главата е декоративна добавка към г*за.
  • И да знаете , ако ви дразня или ви напрягам , винаги може да се свиете в ъгъла и да си поплачете.
  • Никога не губя. Или печеля или вземам поука.
  • Трябват ми нови врагове. Старите вече са ми фенове. 
  • Иска се характер. Грим има всяка.
  • Веднъж писна.Събрах си нещата и си тръгнах.После се сетих , че живея сама и се върнах.
  • Гласях се вчера за бар. Гримирах се,облякох се,питам любимия :
    - Е, как изглеждам?
    - Изглеждаш така,че сега си оставаш в къщи !
  • Аз като си пийна от никой не ме е страх!
    - Даже и от жена ти ли ?
    -Е...чак толкова не съм се напивал !
  • Покрай леките ви жени , не ви отива да се правите на тежкари.
  • На приятелят ми му е забранено да гледа Animal Planet. Може да види някоя от бившите си там.
  • Мога така да те игнорирам, че да се усъмниш в съществуването си.
  • Донесете ми най-скъпото уиски. Искам да пия за едни ефтини хора.

Няма коментари:

Публикуване на коментар