понеделник, 16 февруари 2015 г.

Анелия: Тая година не е толкова силна за Преслава , ако някой трябва да получава награди, аз и Галена си изиграхме най-добре картите

Анелия: Тая година не е толкова силна на Преслава , ако някой трябва да получава награди, аз и Галена си изиграхме най-добре картите Поп фолк дивата Анелия беше гост в сутрешно предаване на БТВ. По искрена от всякога певицата сподели , че наградата тази години трябва да бъде в нейните ръце.Анелия сподели , че тази година е по-специална за нея , тъй като е вложила много енергия в работата си . Споделя , че през последните две години тя е получила най-големите и важни награди.

На въпроса за кого би гласувала от останалите номинирани в категория "Певица на годината" , изпълнителката отговари : "Ако тази година някой трябва да получава награди , аз и Галена си изиграхме най-добре картите. Аз съм реалист - Джена направи хубави песни ,  трябва да работи още. Емилия има страхотен глас.Всяка една си има своите плюсове и минуси.Тая година не е толкова силна за Преслава , но  тя е много силен изпълнител."
В интервюто Анелия споделя , че тя е жена , която обича да получава подаръци и да бъде ухажвана . Певицата е приключила сериозната си връзка преди година и половина и сега е по-отдадена на работата си. Въпреки всичко ,тя не се чувства самотна , според нея човек трябва да знае какво иска в живота си . Последната й връзка приключва , защото тя не е била готова да роди дете на приятеля си .
сподели бутон

Няма коментари:

Публикуване на коментар