вторник, 17 февруари 2015 г.

Женски тълковен речник

Женски тълковен речник Мъже , научете всъщност какво мислят вашите жени. Бъдете сигурни , че нищо не е такова каквото изгледа . Жените са като бомба със закъснител .Ядосват ви се  когато се съгласявате с тях , ядосани са ви и когато не се съгласявате. Какво всъщност трябва да направите ? - Ако не сте жена със сигурност няма как да разберете.Затова ние ще ви помогнем.

Женски тълковен речник :   


Аз съм виновна . / Всъщност означава : Признай си вината .

Не ти се сърдя . / Всъщност означава : Нямаш си на представа какво те чака.

Ще съм готова след 5 минути./ Означава : Намери си занимание , ще се позабавя .

Нищо ми няма./ Сърдита съм ти. Не виждаш ли ? Защо ме питаш

Скъпи , хайде да си лягаме. / Тази вечер ми е палаво.

Надебеля ли съм./Кажи , че изглеждам добре.

Добре ли ми седи тази рокля ? / Моля  те кажи , да . Моля те кажи , да .

Мисля ,  че детето плаче ? / Отиди да видиш детето.

Не викам . / Най-накрая ме чу .

Не мислиш ли ?! / Съгласи се с мен .

Утре имам рожден ден . Не е нужно да ми купуваш подарък. / Дали помни онази хубава рокля , която му показах миналата седмица. Мисля , че ще ми седи чудесно.  
сподели бутон ИМЕ

Няма коментари:

Публикуване на коментар