вторник, 15 септември 2015 г.

Николета Лозанова изненада с нова визия



Николета Лозанова за пореден път доказа , че не се притеснява да експериментира с визията си. Бившата на Валери Божинов поднесе приятен есенен сюприз, като отново премина в клуба на блондинките. Макар че , от няколко години красавицата залагаше на шоколадовият цвят  , тя без притеснение го замени с рус.
Прическата е дело на Венелин Кондаков и се определя като „омбре“, тъй като основата е запазена в кестеняво, а по дължината, косата преминава в русо. За най-големите почитатели на плеймейтката има и специално видео, на което фризьорът демонстрира техниката, а Николета Лозанова показва крайния ефект.
Признаваме , че водещата на "Папараци" изглежда перфектно , дори и като блондинка. Знаете фразата : "След цветовете идва ред на мъжете" , така че очакваме да ни изненада и с нов мъж до себе си. 

Говори се , че една от причините Николета Лозанова да смени визията си , е да избяга от сравненията с чалга фурията Алисия. За поп фолк певицата от доста време се говореше , че плеймейтката. Сега Николета може да е сигурна , че Алисия няма да я последва , тъй като певицата не би заменила шоколадовия цвят , с който е от доста време. Разбира се , Николета не пропусна да натрие носовете на зложелателите си и написа следният статус под едно от снимките си : "Аз не съм от тези, които крият или натрапват личния си живот, той сам излиза на показ... Не съм от тези, които живеят в илюзии, мечтите ми се сбъдват с лекота... Не съм и от тези, които правят компромиси с визията си, защото не ме притеснява да бъда всякаква, винаги различна и същевременно винаги себе си!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар