сряда, 16 септември 2015 г.

След Николета Лозанова и Алисия реши да смени визията си



Преди около седмица , водещата на "Папараци" се похвали с нова коренно различна визия. Николета Лозанова замени шоколадовия цвят на косата си с рус. Красавицата изненада почитателите си с коренната промяна. Николета твърдо заяви , че не се притеснява да експериментира и написа следното под снимката си : 
"Аз не съм от тези, които крият или натрапват личния си живот, той сам излиза на показ... Не съм от тези, които живеят в илюзии, мечтите ми се сбъдват с лекота... Не съм и от тези, които правят компромиси с визията си, защото не ме притеснява да бъда всякаква, винаги различна и същевременно винаги себе си!"
Ето че седмица по-късно Алисия също се похвали с нова визия. Поп фолк певицата замени шоколадовия цвят със огнено червен. Алисия написа следното под поста си в Instagram : Червенокоска е тук.Малко огън в косата....Повече огън в душата". Певицата събра доста лайкове за новата си визия. Между другото стана ясно , че Алисия ще е една от моделите на Златка Райкова. Двете заровиха томахавките и започнаха да работят заедно по различни проекти.
 Всички обаче са наясно със дългогодишната вражда между двете съпруги на Божинов. Между тях томахавките със сигурност няма как да бъдат заровени и продължават открита война една срещу друга. И двете се стараят да изглеждат по-добре една от друга. Ето  ,че и този път двете влизат в свада. Вие сами преценете , на коя промяната се е отразила по-добре. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар